Het nieuwe afvallen

Wil jij afvallen? Een gezonde leefstijl? Meer energie? Een mindset? Beter in je vel zitten!

Bij Juvita concentreren wij ons op de voeding voor lichaam en de geest. Op een natuurlijke manier afvallen en/of voedingsgewoonte aanpassen. Na ongeveer een maand ben je al wat kilo’s kwijt (indien gewenst) en na 3 maanden ben je niet alleen afgevallen maar heb je ook een ander voedingspatroon, waar je de rest van je leven wat aan hebt. Ook zal je meer energie krijgen.

Hoe ziet jouw afvalproces er in grote lijnen uit? Twee keer in de week sporten, voeding afbouwen, gezond eten en op tijd je energie opladen (hulpbronnen). Verder heb je tijd en geduld nodig.

Je krijgt uitleg over: het nieuwe afvallen, hormonen, stress, koolhydraten, cholesterol, over de invloed van je geest op je energie level, documenten en een mindfulness oefening.

-Zonder pillen
-Zonder crash dieet
-Zonder uithongeren
-Zonder jojo effect

Voor uitgebreide informatie:

Daar waar andere dure en/of snelle diëten/kuren stoppen en de meeste mensen weer terug vallen in oude voedingspatroon (jojo effect) gaat dit verder.

Je hebt tijd nodig om te oefenen en te wennen aan gezonde voeding, net als met alles in het leven. Lichaam en geest staan in verbinding met elkaar en als het geestelijk niet goed gaat, gaat het uit eindelijk met je lichaam ook niet goed en visa versa.

Met het nieuwe afvallen, wordt gedacht aan een stukje vergeten mindset; voeding voor de geest en energie want energie volgt de geest!

Meestal wordt een persoonlijk plan gemaakt omdat lichamen verschillend zijn maar dit gaat over de basis voor een gezonde leefstijl en die is voor iedereen! Met uitzondering van mensen met bepaalde ziektebeelden.

Zelf ga je in ieder geval twee keer in de week sporten. Geen uren! Maar door de juiste korte training, dan heb je sneller resultaat. Als je de juiste training volgt en voldoende slaapt maakt je lichaam het groeihormoon aan, deze zorgt er vooral voor dat je buik vet verliest en het verbrandt vet terwijl je slaapt.

Documenten:

  • document voeding afbouwen (ongeveer 7-10 dagen)
  • onderhouds-menu (dieet) (voor meer dan 4 kilo afvallen, 21 dagen)
  • document gezonde voeding (voor iedereen en de rest van je leven)
  • document over hoe je energie op te laden (hulpbronnen)